ارسال داستان به وبلاگ زن و لذت تنبیه شدن

اگر شما داستان و یا تجربه ای دارید که مایل به انتشار و خوانده شدن آن توسط دیگر خوانندگان هستید می توانید داستان های خود را به شرط آنکه از جایی کپی نشده باشد برای ما ارسال نمایید تا ما آن را با نام و مشخصات ای که شما دوست دارید در وبلاگ قرار دهیم .
برای این کار تنها لازم است به بخش " ارتباط با ما " در قسمت راست صفحه اصلی مراجعه و نام و ایمیل و پیام (متن داستان) خود را وارد کنید ، لازم به ذکر می باشد که ایمیل شما فقط برای ارتباط ما با شما می باشد و در هیچ کجای وبلاگ نمایش داده نمی شود .

۱۳۹۳ آذر ۷, جمعه

داستان تنبیه شدن من توسط شوهر ام

Wes (my husband) and I have always been in a domestic discipline relationship. At the start, he explained what it was, and we had a trial month.
Now, we have been married for years and have two children. I am a housewife, and yes, I obey him always. There is always that threat of a spanking hanging over me if I don't! My life is so much better with this. I am happier and healthier.
I am so grateful for Wes! (And his discipline)

من یک همسر (زن) مطیع و قدردان (خوشحال) هستم
من و شوهرم "ویس" ، همیشه در رابطه دیسیپلین خانگی بوده ایم. در ابتدا او توضیح داد این رابطه، چطوریه. ما یه ماه آزمایشی این رابطه رو داشتیم.
الان ما سالهاست که ازدواج کردیم و دو تا بچه داریم من یک زن خانه دار هستم والبته بله، همیشه از او اطاعت میکنم. همیشه در صورت عدم اطاعت، اسپنک منو تهدید میکنه. زندگی من اینطوری خیلی بهتره. من خوشحالتر و سالمتر هستم.
من خیلی از شوهرم (و دیسیپلینش) ممنونم.



۷ نظر:

ناشناس گفت...

بازم خوش بحالش اگر واقعیه!
پس این مردهای رویایی که زن خونه دار و مطیع برای ازدواج میخوان کجا هستن که ما نمیبینیم؟ فکر کنم اگرم یه زمان در ایران وجود داشته الان منقرض شدن
احتمالا جاهای دیگه این کره خاکی باشن

ناشناس گفت...

شوهر من تنبیهم میکنه هستن هنوز این مردا

ناشناس گفت...

تنبیه برای زن لازمه . من خیلی تنبیه میشم . بابت هر کاری که غلط باشه از نظر شوهرمباید ادب بشم و میشم حسابی با تنبیه هایی که خودش بخواد .

ناشناس گفت...

از اسپنک هفتگی که باید بشم و فرقی نداره براش حرف گوش بدم یا نه ، باید هفته ای یه بار حتما ادب بشم که پرو نشم . اسپنک با دستش یا کمربندش که تا خودش صلاح ندونه تموم نمیشه . زن نیاز داره به ادب شدن واقعا . باید بگه چشم و مطیع باشه و حتما تنبیه بشه که یادش باشه وظایفشو . از کارای خونه تا تموم دستورات شوهرش که وظیفشه . ولی در هر صورت تنبیه از واجبات زندگیشه و با همه دردش باید بخواد و تشکرم بکنه که شوهرش وقت میزاره بره ادب کردنش .

ناشناس گفت...

خیلی درد داری بعد از اسپنک مراقبه؟من شوهرم میخواست این کار رو بکنه نذاشتم هنوز،میترسم از تنبیه مراقبه

ناشناس گفت...

من هم تنبیه میشم. هم تنبیه مراقبه هم اگه کار اشتباهی انجام بدم. تنبیه مراقبه من هفتگیه. هفته ای ۲بار تنبیه میشم. گاهی با دست گاهی هم با شلاق چرمی. هربارم مدتش فرق داره هروقت خودش فک کنه به اندازه کافی تنبیه شدم تموم میکنه. درد هم داره ولی خب شوهرم میگه باید تنبیهم کنه. شما هرچند وقت تنبیه میشید؟ چطوری بیاید تبادل نظر کنیم.

ناشناس گفت...

شوهر منم میگه تنبیه لازمه زندگیه و هر مردی باید باسن زنشو تنبیه کنه. تا درد اسپنک قبلی پاک میشه دوباره یا تنبیه مراقبه میرسه یا اینکه خطایی کردم و شوهرم دستور تنبیه میده. خلاصه که همیشه باسنم درد داره