ارسال داستان به وبلاگ زن و لذت تنبیه شدن

اگر شما داستان و یا تجربه ای دارید که مایل به انتشار و خوانده شدن آن توسط دیگر خوانندگان هستید می توانید داستان های خود را به شرط آنکه از جایی کپی نشده باشد برای ما ارسال نمایید تا ما آن را با نام و مشخصات ای که شما دوست دارید در وبلاگ قرار دهیم .
برای این کار تنها لازم است به بخش " ارتباط با ما " در قسمت راست صفحه اصلی مراجعه و نام و ایمیل و پیام (متن داستان) خود را وارد کنید ، لازم به ذکر می باشد که ایمیل شما فقط برای ارتباط ما با شما می باشد و در هیچ کجای وبلاگ نمایش داده نمی شود .

۱۳۹۳ آذر ۸, شنبه

داستان اولین تنبیه من بعد از ازدواج کردن

Last night I received my first real punishment since we started practicing a DD lifestyle, I must say I was terrified, excited and turned on all at the same time.
I forgot to take my birth control pill for 2 days and I lied about it.
We already have 2 kids and HoH has said absolutely no more kids for us.
Now he's decided he will give me my pill each morning before he goes to work.
My bottom is sure sore today, but after he was done I felt so free of the worry and guilt and I felt so close to my hubby, what an amazing experience this is turning out to be for us.

یک عاشق ازدواج دیسیپلین خانگی
دیشب اولین تنبیه واقعی ام رو از وقتی که شروع کردیم به تمرین زندگی به سبک دیسیپلین خانگی، دریافت کردم. باید بگم که در آن واحد هم ترسیده بودم ، هم هیجان زده بودم و هم تحریک شده بودم.
[دلیل تنبیه من این بود که] من دو روز یادم رفت قرص جلوگیری بخورم و در موردش به شوهرم دروغ گفتم.
ما دو تا بچه داریم ، سرورم گفته که ما نباید بچه بیشتری داشته باشیم.
حالا او تصمیم گرفته هر روز صیح قبل از رفتن به سرکار قرص ضد بارداری رو‌ به من بده.
امروز مطمئنا باسنم حساس هست [بخاطر تنبی ای که شدم]، اما بعد از اینکه او این تنبیه رو انجام داد ، احساس کردم که از نگرانی و گناه آزاد شدم و احساس میکنم به عزیزم خیلی نزدیکترم، این یک تجربه شگفت انگیز و نتیجه مطلوب برای ما هست.‌


۵ نظر:

ناشناس گفت...

اگر داستان واقعی هست که خوش بحال اون خانم... چندساله دارم دنبال همچین مردی میگردم ولی مردهایی که ادعا میکنن همچین همسری میخوان دنبال لذت های لحظه ای از همچین چیزی هستن من که دیگه خسته شدم از گشتن...

پیمان سرور گفت...

من هستم بعنوان یک مرد قوی

caleyzabielski گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

چرا خیلی از مردا هستن که پارتنرشون رو تنبیه میکنن یا اگه خطایی باشه یا تنبیه مراقبه که نذاره خطا کنی. شوهر من از اول ازدواج بهم گفت هر هفته تنبیه مراقبه میشم اگه خطایی هم کنم جدا تنبیهم میکنه. ۳سال شده الان و هر هفته گاهی هم بیشتر تنبیهم کرده.

ناشناس گفت...

من هم میشم هم تنبیه مراقبه هم اضافه